سید غلامرضا كمانه روز دوشنبه 15 اسفند ماه در مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان افزود: اگر مسائل دینی و اخلاقی در كنار مسائل ورزشی مطرح و به آن پرداخته شود قطعا مشكلات هم مرتفع می شود .
وی اضافه كرد: هرگاه روحیه تدین و اخلاق در ورزش كم رنگ شود ما دچار مسائل و مشكلات ضد ارزشی می شویم و این با ورزش اصیل منافات دارد .
مدیر كل ورزش و جوانان یزد تصریح كرد: یكی از عمده ترین وظایف مسئولان روابط عمومی در هیات های ورزشی این است كه در جهت فرهنگ سازی مسائل دینی و اخلاقی پیشگام باشند .
كمانه رمز و راز موفقیت در عرصه ورزش را تلاش مضاعف برای نهادینه كردن مسائل دینی و معنوی در كنار مسائل ورزشی عنوان كرد.
در ادامه مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری یزد هم در این مراسم گفت: مسئولان روابط عمومی در هیات های ورزشی باید علاوه بر كار خبر به مسائل فرهنگی هم عنایت داشته باشند .
سید عبدالمجید قائم محمدی افزود: روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان یزد یك روابط عمومی فعال و موفق است و این بخاطر سخت كوشی و همچنین حمایت های مدیر كل محقق شده است .
مشاور جوان مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان یزد هم گفت: مسئولان روابط عمومی با فعالیت های فرهنگی و خبری خود در عمل انتقال دهنده اخلاق و معنویت در ورزش هستند .
رضا نارگانی افزود: طی سال های گذشته در زمینه روابط عمومی هیات های ورزشی گام های خوبی برداشته شده و این روند با همكاری همه مسئولان ادامه دارد.
وی كار روابط عمومی را در هیات های ورزشی بسیار مهم و ضروری عنوان كرد و یادآور شد: هیات های ورزشی باید ضمن تعامل سازنده با اداره كل و رسانه های گروهی همواره نقش آفرین باشند .
در پایا این نشست از مسئولین روابط عمومی هیئتهای کاراته , سوارکاری , شمشیربازی ،کبدی ، شنا,شیرجه واترپلو ، پهلوانی و زورخانه ای ،تنیس روی میز و پزشکی ورزشی تقدیر به عمل آمد .
همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای خاتم ، ابرکوه، صدوق و مهریز به عنوان ادرات برتر در زمینه روابط عمومی در سال 90 معرفی شدند.
لازم به ذکر است در این مراسم از کاظم سبحانزاده مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان بطور ویژه از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر بعمل آمد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا